Zwroty i reklamacje

 

ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej i przesłania go do nas droga mailową na adres reklamacja@spirali.pl, bądź pocztą tradycyjną na adres :

F.H.Art-aster
Ul. Cicierz 6B , 43-170 Łaziska Górne

W przypadku zakupu produktu na firmę zwrot nie jest możliwy, możliwa jest tylko jego wymiana . 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy. Towar zwracany powinien być bez oznak użytkowania z oryginalna metką .

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności po otrzymaniu towaru wraz z drukiem reklamacyjnym bądź odstąpienia od niniejszej umowy (druki dołączone do przesyłki przy dostawie) oraz dokumentem fiskalnym potwierdzającym zakup. Towar należy dostarczyć w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji pisemnej bądź mailowej . Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. Zwrotu należności dokonujemy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki  po uprzedniej weryfikacji stanu otrzymanego towaru. Towar z widocznymi cechami użytkowania , noszenia nie podlega zwrotowi.

NIE przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!

REKLAMACJE

W przypadku wady towaru mają Państwo prawo do złożenia reklamacji  zgodnie z ustawą kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r. Rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedawcy za wady, które ujawnią się w odzieży w ciągu 2 lat od jej wydania. Wady towaru muszą zostać wykazane pisemnie i przesłane do nas jako informacja w formie mailowej na adres reklamacja@spirali.pl  bądź wysłane tradycyjną poczta na adres wraz z wadliwym towarem:

F.H.Art-aster
Ul. Cicierz 6B , 43-170 Łaziska Górne

 

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego towaru po czym uzgadniana jest forma realizacji reklamacji tj. naprawa, wymiana czy obniżenie ceny.

 

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa odstąpienia od umowy bądź reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec przetwarzania. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.