Wysyłka i dostawa

Koszt wysyłki uwzględnia pakowanie oraz usługi operatora za dostarczenie przesyłki do klienta.


Proponujemy następujące opcje dostawy:

  1. Dostawa Standard realizowana jest na terenie całej Polski.
  • List polecony – POCZTA POLSKA – 10,00 zł
  • List polecony priorytet – POCZTA POLSKA – 14,00 zł
  • Paczka za pobraniem – POCZTA POLSKA – 25,00 zł
  • Kurier standard – 20,00 zł
  • Kurier za pobraniem – 25,00 zł
  • Paczkomat – IMPOST – 20,00 zł
  1. Dostawę Standard na terenie Unii Europejskiej i USA

 

Proponujemy następujące metody płatności za zamówienie:

  1. Płatność kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry),
    • Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry),
    • Przelew na rachunek firmowy w walucie PL , USD , EURO (płatność z góry),
    • Za pobraniem płacąc za przesyłkę po doręczeniu.

Informacje dodatkowe:

  1. Towar zakupiony w sklepie online spirali.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.
  2. Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od otrzymania potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego (PayU, PayPal). Termin dostawy może różnić się w zależności od wybranego przez Państwa towaru, o czym zostaniecie Państwo poinformowani w procesie składania Zamówienia. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku.
  3. W przypadku Towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, czas doręczenia Towarów nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze liczone od dnia wysyłki.
  4. WAŻNE!Po odbiorze przesyłki prosimy , dokładnie sprawdzić, czy zamówiony towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń , powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo na adres info@spirali.pl .
  5. Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności – ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji.
  6. Podany czas realizacji zamówienia zawsze dotyczy dni roboczych.