Ogólne warunki handlowe - Regulamin Sklepu
SPIRALI

Sklep SPIRALI prowadzony jest przez Firmę Handlową ART-ASTER, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza miasta Łaziska Górne pod numerem 4062/09,
NIP: 635-100-70-25, REGON: 272858870, z siedzibą w Łaziskach Górnych, przy ulicy Cicierz 13.

  1. Regulamin zawiera uregulowania organizacyjne korzystania z zakupów w sklepie internetowym. Jego akceptacja jest warunkiem użytkowania sklepu Spirali. Jeżeli nie zgadzasz się z którymkolwiek punktem, prosimy o opuszczenie sklepu.
  2. Polityka zbierania, magazynowania oraz przetwarzania danych osobowych, przedstawiona jest w zakładce Prywatność. Dokument ten jest integralną i nierozłączną częścią niniejszego regulaminu.
  3. Zamówienia składane są poprzez stronę internetową SPIRALI,w wyjątkowych sytuacjach mogą być składane poprze e-mail wysyłany na adres sklep@spirali.pl.
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów. Spirali nie akceptuje anulowania zamówienia, jeśli zostało już opłacone.
  6. W przypadku niedotrzymania płatności w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Do przesyłki dokańczany jest paragon fiskalny bądź faktura VAT.
  8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Klient decyduje i wybiera sposób dostarczenia towaru zgodnie z zawartym cennikiem określonym z zamówieniu. Zamówienia realizowane powyżej kwoty 150zł są zwolnione z opłat za przesyłkę na koszt sklepu SPIRALI. Kupując w sklepie SPIRALI udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w jego imieniu z Pocztą Polską w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego.
  9. Czas realizacji zamówienia 72 godziny od dokonania zapłaty i zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu SPIRALI. Realizacja zamówienie z opcją wysyłki za pobraniem stanowi 72 godziny od złożenia zamówienia, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. O dokonanej wysyłce klient zostaje poinformowany odrębnym mailem.
  10. W przypadku uszkodzenia podczas dostawy bądź wady produktu klient jest zobowiązany powiadomić nas w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki na piśmie drogą mailową bądź faksem. Reklamacje zostaje zrozpaczona w ciągu 24 godzin od otrzymanej informacji. Wszelkie zwroty należy przesyłać do nas w zabezpieczającej kopercie (bąbelkowej) na koszt klienta.
  11. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwroty i wymiany nie dotyczą biżuterii osobistej . Pircing ze względów higienicznych dlatego przed zakupem i złożeniem zamówienia proszę się upewnić,że wybór odpowiedniego rozmiaru, materiału, koloru i wzoru Państwu odpowiada. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Do zwrotu towaru należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie zakupu transakcji: fakturę VAT lub paragon fiskalny. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Kwota zwrotu dotyczy tylko wartość zakupionych towarów natomiast koszt przesyłki nie podlega zwrotowi. Wszelkie należności zostaną zwrócone na wskazany rachunek bankowy w ciągu 5 dni roboczych od chwili otrzymania przez sklep SPIRALI zwrotu towaru. Wymanianie i zwroty biżuterii nie podlegają w sprzedaży hurtowej, chyba że są one błędne nie zgodne z zamówieniem.
  12. W ramach ciągłego doskonalenia i aktualizacji oferty sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty sklepu internetowego. Zastrzega sobie również praw zmian w przeprowadzania i odwoływaniu akcji promocyjnych na stronach sklepu.
  13. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy dostarczony przez nas produkt nie będzie spełniał Twoich oczekiwań. Niemniej jednak staramy się, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz dbamy abyś miał dostęp do jak najbardziej szczegółowych opisów każdego z nich, co pozwoli Ci na wybór najbardziej odpowiadającej pozycji w zakupach z sklepie SPIRALI.
  14. Sklep SPIRALI zastrzega sobie prawo do odmowy sprzedaży i zapytania klienta bez podanych powodów.
  15. Wszystkie treści i materiały dostępne na tej stronie są chronione przez prawa autorskie, znaki towarowe, tajemnic handlowych lub innych praw i własności.
  16. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.

Podstawy Prawne:

  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. 64.16.93 z późn. zm.)
  • ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 02.141.1176 z późn. zm.)
  • ustawa z dnia 02 marca 2000r. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r., nr 22, poz.271) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 00.271 z późn. zm.)
  • ustawa z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 07.50.331 z późn. zm.)

Strona główna · Kontakt · Regulamin · Polityka prywatności · Sprzedaż hurtowa · Wyjątkowe opakowania · Wysyłka i płatności